24 Ağustos 2011

Tribünsüz Kapalı Tribün


Var böyle bir stad Türkiye'de. Şehrimize de yakın sayılır. Gümüşhane Yenişehir Stadyumu'ndan bahsediyorum. Tuhaf bir stad efendim bu stad. Bizim tabirimizle "maraton tribünü" olarak adlandırdığımız yer, Gümüşhane Yenişehir Stadyumu'nda çok ilginçtir. Bizim maraton tribünümüz yıllardır vardı ama kapatmak daha bu seneye nasip oldu . Yılların Gümüşhane Doğanspor'u olarak hatırladığımız 2. Lig'de zamanında ismini çok duyuran bu takım ise maraton kapatma işini bizden daha önce gerçekleştirmiş. Ama bir eksik var işte, kapatılan yerde tribün yok. Sahi neyi kapatmışlar ki? Türkiye'de tek olabilirler bu konuda profesyonel takımlar içinde. Dünya'da da sayılı klüpler arasına girebilirler, bilemedim bak şimdi.

Dağların arasında kurulmuş bu stad her yönüyle çok eğlenceli. Mesela stadın kale arkası tribünü olması gereken yerinde dağ yükseliyor. Size birşey hatırlattı mı bilmiyorum ama bana direk Portekiz 2004 Avrupa Şampiyonası'nda ki stadlardan biri olan Estadio Municipal'ı hatırlattı. Altta koyacağım fotoğraflarla da bu iki stadın benzer taraflarını paylaşayım sizlerle...

Gümüşhane Yenişehir Stadyumu

Estadio Municipal De Braga

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...