7 Haziran 2012

Yanlıştan Dönmek Erdemdir, Teşekkürler...


15-16-17 Haziran'da yapılacak olan Alt Yapı seçmelerine katılımın ücretli olması ve 200 Lira gibi fahiş bir fiyat belirlenmesi üzerine bizim ve sosyal medyadaki Orduspor platformlarının bu duruma tepkisi olmuştu. Bizzat resmi sitemizden yapılan açıklamalar üzerine durumu eleştiren bir yazı kaleme almıştık. BURADAN OKUYABİLİRSİNİZ.

İlk kararı kimler aldı bilmiyoruz ama Nedim Türkmen yurt dışından döner dönmez duruma el attı ve durum ile ilgili şu açıklamayı morbeyaz.net'e yaptı.

''Orduspor Başkanı Nedim Türkmen seçmelere katılacak olanlardan herhangi bir ücret alınmayacağını, ayrıca seçmelere katılacak futbolcuların öğle yemeklerinin Orduspor Kulübü tarafından karşılanacağını belirtti.''

İlk durumun üzerine düşmeye gerek yok. Herşeyden önce Nedim Türkmen'e teşekkür ederiz. Yapılan yanlışın farkına varıp o yanlıştan dönmek çok büyük bir erdemdir. Genç kardeşlerimize Orduspor sevgisi aşılmaya çalışırken onları sermaye olarak görmek Orduspor Kulübü'ne yakışmazdı. İlk kararı kimle ne amaçla aldı bilmiyorum ama o kararı alanların da yaptıkları yanlışın farkına vardıklarını tememni ediyoruz.

Son olarak Nedim Türkmen'e ve bu duruma sosyal medyada medeni bir şekilde tepki gösteren bütün Orduspor taraftarlarına teşekkürler.

Resmi siteden ilk yazılan yazı kaldırılmış ama yeni durum hakkında bilgilendirme ve düzeltme bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...