19 Kasım 2012

#TresPuntos Zamanı...


Maç yazısı genelde maçtan bir gün önce yazılırken, Trabzonspor karşılaşma öncesi bu görev bana düştü ama yazıyı maça saatler kala ancak yetiştirebildim. Tabi ki ben gecikince Fatih arkadaşımız maç yazını hızır gibi sizlere yetiştirmiş... Yine de boşa çıkan bu yazıyı sizlerle geçte olsa paylaşmak istedim. Öncelikle DAG ekibi başta olmak üzere tüm DAG okurlarından gecikme için özür dilerim...

Bir tarafta sahasında kaybetmeyen Orduspor, diğer tarafta ise deplasmanda kazanamayan Trabzonspor !




Bu akşam oynanacak olan Karadeniz derbisinin büyük bir çekişmeye sahne olacağını düşünüyorum. Herşeyden önce teknik direktör Hector Cuper yönetiminde sahasında maç kaybetmeyen Orduspor, seyircisinin de desteği ile yaklaşık bir yıldır devam eden bu seriyi devam ettirmek isteyecek. Son 12 resmi karşılaşmada deplasman galibiyeti bulunmayan Trabzonspor'un, evinde bu kadar etkili olan Orduspor karşısında sahadan galip ayrılmasına açıkcası pek ihtimal vermiyorum.

Orduspor'un en büyük kozu olan taraftarı Trabzonspor karşılaşmasına büyük ilgi göstererek neredeyse biletlerin tamamını tüketti. Geçen hafta oynanan Fenerbahçe karşılaşmasında hakemin kötü yönetimine, oynanan kötü futbolda eklenince açıkcası mağlubiyet kaçınılmaz oldu. Açıkcası bu kaybın takıma pozitif yönde etki yapacağı kanısındayım. Cuper'in ve oyuncuların oyun içerisinde yaşanan hatalardan ders çıkartarak, Trabzonspor karşısında daha etikili bir performans sergilemesini bekliyorum. Tek eksiğimiz Barral ! Ben bu karşılaşmada hocanın stoperde yeniden İbrahim Kaş'a forma vereceğini düşünüyorum. Çünkü orta sahada Ali Çamdalı'ya ihtiyaç olduğunu geçen hafta bariz bir şekilde gördük. Nizamettin - Şamil ikilisinin maalesef ofans gücü yeterli değil ve maalesef ileri top taşıyamıyoruz. Bir nevi oyun kurucu özelliğide olduğunu düşündüğüm Ali Çamdalı'nın bu karşılaşmada libero yer alması lazım. Sakatlıktan yeni dönen Monje, geçen hafta vasatın üstüne çıkamadı. Bu karşılaşmada ona ve Umbides'e fazlasıyla iş düşecek. Trabzonspor'un zayıf halkasının "Sol Bamba" olduğu kanısındayım ve kanatlardan ceza sahası içerisine gönderilecek topların yanı sıra özellikle defans arkasına atılacak paslarla çok rahat gol yollarında etkili olabiliriz. Açıkcası bu maç benim için bu karşılaşmanın kilit adamları Sol Bamba ve Stancu olacak.

Trabzonspor'da Zokora, Volkan ve Henrique'den sonra Adrian'ın da kadroda yer almıyor olması, bizim için ayrı bir avantaj durumu... Adrian'ın yokluğu Trabzon'un ofans gücünü fazlası ile etkileyecektir. Kısacası bu akşam oyun kalitesinin yüksek olduğu, bol pozisyonlu bir karşılaşmanın bizleri bekleyeceği kanısındayım. Unutmadan kısa bir not ekleyeyim. Bol pozisyonlu ve kaliteli bir maç diyorum ama bol gollü bir karşılaşma beklememek lazım ! Her iki takımda da maçın kaderini fazlasıyla etkileyecek olan Türkiye'nin en iyi kalecilerinde ikisi sahada olacak... Sonuç olarak tüm etkenler değerlendirmeye alındığında, karşılaşma da #TresPuntos'a yakın olan taraf biziz ! Kısaca bu akşam ORDUSPOR İÇİN TRES PUNTOS ZAMANI


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...