13 Ekim 2011

The German Panzer | Tobias Nickenig Röportajı

Takımda henüz forma şansı bulamamış olmasına rağmen taraftarımızın en çok sevdiği isimlerden biri olan Tobias Nickenig ile bir röportaj gerçekleştirdik. Sosyal paylaşım sitelerinde taraftarla olan samimiyeti ve sempatikliği ile şimdiden gönlümüzde ayrı bir yer edindi. Sezon başında geçirdiği sakatlığın üstesinden geldikten sonra forma şansı bulmasıyla birlikte taraftarın gönlündeki yerini daha da sağlamlaştıracağını düşünüyorum.



D.A.G : Merhaba Tobias, öncelikle röportaj teklifimizi kabul ettiğin teşekkür ederiz. Seninle röportaj yaptığımız için çok mutluyuz.
Öncelikle klasik sorumuzla başlayalım. Tobias kimdir ? Bize kendin hakkında bilgi verir misin.
Tobias Nickenig : Merhaba. Bende çok teşekkür ederim. Öncelikle aileme çok düşkün biriyim. Benim için ailem her zaman önceliklidir. Zamanımı karımla ve oğlumla geçirmeyi seviyorum. Ayrıca arkadaşlık ve dostluk benim için çok önemlidir. Gerçek arkadaşlarım için her şeyi yaparım. Futbolun dışında kendimi tanımlayacak olursam, Gülümsemeyi seven ve hayatı tadını çıkaran biriyim.

D.A.G :Orduspor’dan gelen transfer teklifini duyduğunda Orduspor ve Türkiye hakkında ne düşündün ? İlk tepkin ne oldu ?
Tobias Nickenig :Dürüst olmak gerekirse, Orduspor’un teklifini ilk duyduğumda Orduspor ve Ordu hakkında herhangi bir bilgim yoktu. Sonrasında telefon görüşmeleri yaptım. İlk telefon görüşmemi çok iyi bir arkadaşımla yaptım ki kendisi zaten Türk’tür. Ondan çeşitli bilgiler aldım. Sonrasında Metin Hoca ile üç kez bir araya geldik. Orduspor ve benim için uygun şartlar gerçekleşti ve şuan Orduspor’dayım. Ayrıca birkaç yıl önce yakın arkadaşım olan Ümit Özat’dan dolayı Türkiye’ye transfer olmayı dusunmekteydim.

D.A.G :Ligin şuanda 5 haftası geride kalmış olmasına rağmen sakatlığından dolayı henüz forma şansı bulamadın. Bu konu hakkında ne düşünüyorsun ? Seni kötü yönde etkiliyor mu bu durum ?
Tobias Nickenig :Şimdiye kadar oynayamadığım için çok üzgünüm. Fakat ben pozitif düşünen biriyimdir. En kısa zamanda takıma katkıda bulunmak için elimden geleni yapıyorum.


D.A.G :Takımda senin pozisyonunda oynayan takım arkadaşların Yalçın, Numan ve Sedat hakkında neler düşünüyorsun ?
Tobias Nickenig :Sedat, Yalçın ve Numan ile aramızda iyi bir ilişki ve rekabet var. Hepsi çok iyi futbolcular. Maçlarda kimin oynayacağı Hocanın kararı.

D.A.G :Hazır olduğunda ilk 11’de oynayacağını düşünüyorum. Sen ne düşünüyorsun ? İlk 11’in sürekli isimlerinden biri olarak görüyor musun kendini ?
Tobias Nickenig :Sahada ne yapabileceğimi ve tabi ki de yeteneklerimi biliyorum. Ordu’ya kulübede oturmak için gelmedim. Eğer fitsem ve formdaysam her zaman oynamak isterim. Tabi bu her futbolcunun istediği bir şey.

D.A.G :Takımda en beğendiğin futbolcu kim ?
Tobias Nickenig :Takımızda çok iyi futbolcular var. Her futbolcunun kendisine has özellikleri ve oynadığı mevkiye göre sahip olduğu özellikler vardır. Bu da bizim başarılı olmamız için çok önemli. O yüzden tek tek isim vermeyeyim.

D.A.G :Ordu hakkındaki düşüncelerin neler ? Sevdin mi Ordu’yu ?
Tobias Nickenig :Ordu’yu çok sevdim. Özellikle deniz kenarı, sahil ve şehir merkezini çok seviyorum. Çok iyi restaurantlar var. Aradığım her şeyi rahatlıkla bulabiliyorum. Ayrıca buradaki insanlar beni ve ailemi çok sıcak karşıladılar. Kulüpteki insanlar, komşularım ve şehirde karşılaştığım herkes çok kibar ve herhangi bir ihtiyaçta yardım etmek istiyorlar. Gerçekten bu çok güzel ve mutluluk verici.


D.A.G :Takımdaki arkadaşlık ortamı hakkında ne düşünüyorsun ? En iyi arkadaşların kimler ?
Tobias Nickenig :Takımdaki arkadaşlık ortamı çok güzel. Yabancı ve yerli futbolcular çok kısa sürede kaynaştı. Takımdaki en yakin arkadaşlarım Selçuk ve Orkan Balkan. Zamanımın çoğunu onlarla geçiriyorum. Beraber yemeğe gidiyoruz, dolaşıyoruz ve oldukça fazla muhabbet edip gülüyoruz.

D.A.G :Sosyal paylaşım sitelerinde oldukça aktifsin. Bu yüzden taraftarla aranda daha şimdiden güzel bir bağ oluştu. Ayrıca Türkçe öğrendiğini biliyoruz ve bu taraftarları çok mutlu ediyor. Taraftar ile arandaki bağ aynı ölçüde devam edecek mi ?
Tobias Nickenig :Evet doğru, Türkçe öğreniyorum. Benim için insanlarla iletişim kurabilmek çok önemli. Daha önce söylediğim gibi benim Almanya’daki en iyi arkadaşım bir Türk ( Yiğit ) ve ben Türkleri çok seviyorum. Taraftarla iletişim içinde olmayı seviyorum çünkü gençken stadyuma gidip idol olarak gördüğüm futbolcuları görebilmek için yaptıklarımı hiç unutmuyorum. Bu yüzden elimden geldiğince taraftarlarımızla samimi olmak hoşuma gidiyor.

D.A.G :Amaçların neler ? Belli bir kariyer hedefin var mı ? Orduspor’da uzun süre oynamayı düşünüyor musun ?
Tobias Nickenig :Yeteneklerimi Orduspor taraftarına ve Süper Lige gösterebileceğim zamanı sabırsızlıkla bekliyorum. Bu ligi sezon sonu çok iyi bir yerde bitirebileceğimizi ve ligde iyi bir rol oynayacağımızı düşünüyorum. Benim Orduspor ile olan sözleşmem iki yıllık ama her şey yolunda giderse Orduspor’da 2 yılın ardından birkaç sezon daha forma giymeyi çok isterim.

D.A.G :Almanya’dan en çok neleri özledin ?
Tobias Nickenig :En çok ailemi ve arkadaşlarımı özledim.

D.A.G :Türk yemeklerini sevdin mi ? Sevdiysen en çok hangileri hoşuna gidiyor ?
Tobias Nickenig :Türk yemeklerini çok sevdiiim!! : ) Özellikle İskender ve kavurmaya bayılıyorum. Ayrıca yöresel Ordu yemekleri de favorilerimden.


D.A.G :Süper Lig hakkında ve Türkiye hakkında neler düşünüyorsun ?
Tobias Nickenig :Süper Ligde çok iyi futbolcular var ve ligin kalitesi gerçekten çok iyi. Türk Futbolu ile ilgili en çok sevdiğim şeylerden biri taraftarların takımlarını çok iyi desteklemeleri. Bizim taraftarımız da gerçekten çok iyi. Buradaki insanlar futbolu çok seviyorlar. Türkiye’yi de aynı şekilde çok sevdim. Çünkü şimdiye kadar karşılaştığım her insan gerçekten çok kibar yaklaştılar bize.

D.A.G :Son olarak Orduspor taraftarına neler söylemek istersin ? Mesajın var mı taraftara ?
Tobias Nickenig :Orduspor taraftarına mesajım ; Sadece el ele vererek, birlikte hedeflerimize ulaşabiliriz. Bize karşı sabırlı olun. Yeni bir takımız ama her maçta elimizden gelenin en iyisini sahaya koymaya çalışıyoruz. Sezon sonunda da ligi iyi bir yerde bitireceğimizi düşünüyorum. Bizi her maçta, aynı şekilde destekleyemeye devam etsinler. Taraftarımızı çok seviyorum. Son olarak Ben MORBEYAZ’ım : )

Çok Teşekkür ederiz Tobias. Orduspor'a vereceklerinden Orduspor taraftarı adına hiçbir şüphemiz yok. Umarız en kısa zamanda sakatlığını atlatırsın ve Mor Beyaz formayı giymeye başlarsın. Seni Orduspor forması altında izlemek için sabırsızlanıyoruz.

*

Tobias'ı biz hazırlık karşılaşmalarından ve geçmişinden az çok tanıyoruz ve nasıl bir futbolcu olduğunu biliyoruz. Ama Orduspor'u takip eden fakat Ordusporlu olmayan okurlarımız için Tobias'ın kısa bir videosuyla röportajımızı sonlandıralım.




Bu röportajın kaynak gösterilmeden yayınlanması durumunda yasal yollara başvurulacaktır...

1 yorum:

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...