4 Ekim 2011

Four Four Two Dergisi DRACULİO Röportajı


Four Four Two dergisi Ekim sayısında futbolcumuz Culio ile yapılan röportaja yer verdi. Bir solukta okunan bu röportaj, Culio'nun yaşam hikayesiyle ilgili güzel ipuçları veriyor.İnşaat işçisi olarak süren bir hayat, 20 yaşında Arjantin 3.liginde futbol oynamaya başlamasıyla değişiyor ve kutsal topraklara dek uzanan hikaye başlamış oluyor. Emeğe saygı gereği röportajın bizi ilgilendiren güzel bir bölümünü aktaralım.

Kiralık olmak aidiyet duygusunun oluşmasını zora sokuyor mu?

Ben Orduspor’a ait olduğumu hissediyorum. Zaten kontratımda bir madde var. Orduspor bu sezon sonunda ligde kaldığı takdirde ben otomatik olarak Orduspor’un oyuncusu olmaya devam edeceğim. Anlaşmanın böyle olması beni rahatlatıyor. Burada mutluyum ve Galatasaray’a dönmek için oynamıyorum.


Mor-Beyaz renkler sana çok yakışıyor "Draculio". Umarım uzun yıllar bizimle kalırsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...