26 Mart 2012

Güzel Şeyler...


Bugün başkanımız Nedim Türkmen, Bruno ve Ömer Kulga Güzelordu İlköğretim Okulu'nda düzenlenen panele katılıp küçük Ordusporlu arkadaşlarımızla güzel bir söyleşi gerçekleştirmişler. Bu tarz şeyler basit şeyler gibi görünebilir aslında ama fotoğrafları ve haberi görünce gerçekten çok mutlu oldum. 26 yıl alt liglerde kalan bir takım olarak Ordu'da Orduspor'dan bir haber bir yaş grubu olduğu ap açık ortada. Fakat son yıllarda bu bilincin git gide geliştiğini, genç kardeşlerimizin de artık bazı şeylerin farkına vardığını görüyoruz. Ordu küçük bir şehir ve Orduspor bu şehrin en büyük değerlerinden birtanesi. Bu bağlamda bu tarz etkinliklerin ilköğretim çağındaki potansiyel Orduspor taraftarlarının kendi şehirlerinin takımı konusunda bilinçlenmesi için çok büyük bir önemi olduğunu düşünüyorum. Bundan sonraki süreçte bu tarz etkinlikler umarım devam eder. Sponsor firmaların da desteğiyle bu tarz etkinliklerde minik taraftarlarımıza onları teşvik edici atkı, forma gibi hediyeler de verirsek çok daha güzel olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...