22 Kasım 2011

Carlos Martins'in Oğlu İçin Kan Bağışı


Her gün yaptığım gibi Orduspor'un resmi sayfasını ziyaret ettim. İdman günlüğüne bakmayı düşünürken bu haberi gördüm resmi sitemizde.

Haberi aynen buraya yazıyorum;

Orduspor’un Portekiz’li oyuncusu Miguel Garcia, Portekiz Milli Takımı Oyuncusu arkadaşı Carlos Martins’in kanser olan 3 yaşındaki oğluna ilik bulmak için takım da kampanya başlattı.


Orduspor oyuncuları öncelikli olarak kan vererek doğru donür olup olmadıklarına baktıracak.

Carlos Martins’in ilik kanseri olan 3 yaşındaki oğlu Gustova için öncelikle takım arkadaşlarından yardım isteyen Garcia, “Doğru donürü bulmak için arkadaşlarımdan yardım istedim. Arkadaşlarım kanlarını vererek öncelikli olarak uyup uymadığına baktıracaklar”dedi.


Teknik Direktörümüz Metin Diyadin, antrenman öncesi futbolculara Carlos Martins’in oğlunun durumunu anlatarak destek olunmasını istedi. Orduspor’un oyuncuları ise donür olup olamayacaklarını öğrenmek için kan bağışında öncelikli olarak bulunacaklarını belirtti.


Orduspor’un Portekizli oyuncusu Garcia, “Carlos Martins ile aynı takımda yıllardır oynadım. Çok iyi bir dostluğumuz var. Carlos’un oğlunun başına gelenler hepimizin başına gelebilir. Bu zor günde birbirimize sahip çıkmalıyız. Orduspor da beraber oynadığımız arkadaşlarıma Carlos’un yaşadıklarını anlattım. Onlar da destek olacaklarını söyleyerek ilk etapta kan verecekler. Kan sonucuna göre uygun donür bulunursa küçük Gustova’yı kurtarmak istiyoruz.”dedi.


Garcia, takım arkadaşlarına yaptıkları destekten dolayı teşekkür etti.

Takımda böyle bir olay olmuş ve Garcia'da arkadaşının evladı için takım arkadaşlarından yardım istemiş. Sağolsunlar,futbolcu kardeşlerimiz de destek vermişler. Biz de taraftar olarak üzerimize düşeni yapıp kan bağışında bulunabiliriz diye düşünüyorum. Daha önce tribün gruplarımızın buna ön ayak olduğu kampanyalar vardı bilindiği gibi.

3 yaşındaki bir çocuğa belki de hayat verebiriz Türkiye'den. En azından denemiş oluruz. Belki o verdiğimiz kan bir başka çocuğun ihtiyacı olan kandır,kimbilir.

Bu konuda Garcia ve yetkili diğer kişilerle görüşmeyi düşünüyorum. Umuyorum ki taraftarımız da buna kayıtsız kalmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...