24 Kasım 2011

VAMOS AJUDAR O GUSTAVO


Başlıktaki ifadenin Türkçe anlamı, Gustavo'ya yardım edelim. Miguel Garcia'nın geçtiğimiz günlerde Porkekiz futbolcu Carlos Martins'in 3 yaşındaki oğlu Gustavo için takım arkadaşlarından ricada bulunması üzerine Orduspor futbolcuları Gustavo'ya uygun iliğin bulunabilmesi için kan bağışında bulunmaya karar vermişlerdi. Önümüzdeki günlerde futbolcularımız kan bağışında bulunacaklar.

Carlos Martins haberi alması üzerine ;

Orduspor’un böyle bir kampanya başlattığından dolayı çok mutlu olduğunu söyleyerek, “Türkiye’de böyle bir oğlumun kurtulması için böyle bir kampanya yapılacağını düşünmemiştim. Çok duygulandım. Garcia ile birlikte yıllarca aynı takımda oynadım. Garcia’nın isteği ile Orduspor takımının destek olmasından dolayı çok mutluyum. Umarım uygun donür bulunurda oğlum hayata döner. Ordu’da böyle bir kampanya’nın başlatılması beni çok duygulandırdı. Türk insanının yardım severliğini verilen destek ile hissediyorum. İspanya ve Portekiz’de kampanya başlamıştı, Türk insanının buna dahil olması beni sevindirdi. Umarım en kısa zamanda oğlum için uygun donür bulunur. Bu kabustan ailece kurtulmak istiyoruz.” dedi.

Resmi sitede yapılan haberin üzerine birçok Orduspor taraftarı kulübü mail ve telefon yağmuruna tutarak kan bağışı yapmak istediklerini belirtti. Bunun üzerine kulübümüz MedicalPark hastanesi ile anlaşarak bu yardımı Türkiye geneline yaymak için bir adım atmış oldu. Önümüzdeki günlerde bütün Medical Park hastenelerinde Gustavo için kan bağışında bulunabilecek.

Binlerce kilometre uzaktaki minik bir çocuğun yaşama devam etmesi için böyle güzel bir şeye vesile olmak gerçekten çok güzel. Olayın bir diğer boyutu ise yapılan kan bağışlarında Gustavo için uymayacak kanların belkide Türkiye'de başka bir ilik kanseri hastasının yüzünü güldürecek olması.

1 yorum:

  1. http://www.yargiyayinevi.com/kategorilistele.asp?katid=527

    gerçektende güzel yazı dizisi ama Az Kitap okumak lazım değilmi sence :))

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...