27 Kasım 2011

Güzeller İçinden Bir Seni Seçtim | Dişi Menekşeler


Sabah evden çıkarken tereddüt ettim aslında,bünyem bir mağlubiyet daha kaldıramazdı. Futbol takımının dünkü mağlubiyeti sonrasında bugün de kadın basketbol takımımızın mağlup olması halinde haftasonum zehir olacaktı.

Formanın olduğu yerde olmak yakışırdı bize dedim ve fazla düşünmeden salona gittim. Orduspor mücadele edecekti sonuçta. Yense de yenilse de orda olmalıydım.

Rakip, lig ikincisi İzmir Konak Belediyesi. İki hafta önce ligin lideri Çankaya Üniversitesi'ni sallamış ama yıkamamıştık hatırlarsanız. Takıma yeni oyuncular gelmiş,daha da güçlenmişiz açıkçası.

Salon ise iki hafta önceki gibi. Tamamen dolu.
İşin enteresan tarafı 5 yaşındaki çocuk bile annesiyle sonuna kadar tezahürat ediyordu maçta. Yani seyirci yoktu salonda,herkes taraftardı.

Maça, Nilay,İpek,Simay,Canan ve Moniquee beşiyle başladık. Taraftarın da desteğiyle çok iyi iki periyod geçirdik ama ikinci periyodun sonuna doğru farkı kapattı İzmir Konak Bld. İlk yarı sonucu 29-28 lehimize sonuçlandı.

3.periyoda o kadar tutuk başladık ki,maç gidiyor diye geçti içimden. farkı 8 sayıya kadar çıkardı rakibimiz. Değinmeden geçemiyeceğim, hakemlerin saçma sapan düdükleri de farkın açılmasında büyük rol oynadı. İşte tam da bu saçma sapan düdklerin gelmesiyle taraftar sazı eline aldı diyebilirim.

Sahaya,hakemlere,rakip oyunculara ve benchine müthiş bi baskı kuran taraftarımıza, kızlar da eşlik edince 4. periyodda farkı eritip,öne geçtik. Bu hakemlere ve güçlü rakibimize rağmen tabiri caizse söke söke galip geldik. 53-49


Öyle müthiş bir atmosfer oluştu ki maçın son dakikalarında ne yapacağımı şaşırdım. Hem müthiş bir hırs vardı hepimizde hem de müthiş duygusallık. Gözlerim doldu bu galibiyet sonrası.

Bu galibiyetin alınmasında rol oynayan,emeğe geçen,Pazar günümüzü güzel yapan güzel kızlarımıza,müthiş taraftarımıza,teknik ve yönetim ekibine teşekkür ederim.

Simay 15 s 3 Rb. 1 As.
Tuğçe E. 9 s 3 Rb. 2 As.
Canan 6 s 4 Rb.
Tuğçe B. 4 s 1 As.
Derya 3 Rb.
Nilay 8 s 12 Rb.
İpek 12 s 6 Rb. 4 As.
Moniquee 3 s 10 Rb. 4 As.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...