1 Nisan 2011

Kürşat Kadro Dışı !

Tam herşey yoluna girdi derken illa saçma sapan birşey olacak. Konu hakkında ne söylenir bilmiyorum.


Metin Hoca geldiğinde ikisinin arasında geçmişten kalan husumetten bahsetmiştik. ÇaykurRize Spor'da beraber çalışmışlardı ve Metin Hoca kendisini kadro bırakmıştı... Dün akşamki antrenmanda ikili yine bir tartışmaya girmiş ve Metin Hoca Kürşat'ı antrenmandan kovmuş. Bunun üzerine Kürşat kamp yapılan oteli terk etmiş.

Kürşat yarın İstanbul'da bulunan Nedim Başkan ile görüşüp sözleşmesinin fesh edilmesini isteyecek. Metin Hoca'nın durumu başkan ile görüştüğü ve Kürşat ile yola devam edilmesi kararı alınması durumunda kendisinin istifa edeceğini bildirdiğini öğrendik. Nedim Türkmen'in Kürşat ile yolları tamamen ayırmak yerine sezon sonuna kadar kadro dışı bırakılmasını düşünüyor. Fakat Kürşat tamamen yolları ayırmayı düşünüyor. Yarın görüşmenin sonucuna göre Kürşat ya kadro dışı bırakılacak ya da sözleşmesi karşılıklı olarak fesh edilecek. Her halükarda Kürşat'ı sezon sonuna kadar kullanamayacağız demektir.


Ligin bitmesine 6 hafta kala, takımın en önemli isimlerinden birini kaybetmek... Konu hakkında yazacak, söyleyecek çok da şey bulamıyorum.

***

Metin Hocaya mı kızayım yoksa Kürşat'a mı bilmiyorum ama şampiyonluk için bir yola girmişken böyle bir saçma durumu kimse izah edemez!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...