16 Nisan 2012

Kongre Süreci ve Yeni Yönetim | Hayırlı Olsun...

Öncelikle yeni yönetimimiz hayırlı olsun. Logo konusunda yaşanan bir anlık travmadan dolayı doğru düzgün hayırlı olsun bile diyemedik. Orduspor taraftarının da içini rahatlatacak bir şekilde sonuçlandı kongre ama dediğim gibi beklemediğimiz bir gelişme ile karşı karşıya kalınca bir şaşkınlık durumu oluştu. Yönetim taraftarın tepkisi üzerine mi geri adım atıp iki logonun birlikte kullanılacağını açıkladı sonradan yada düşünceleri bu muydu bilmiyorum ama keşke en başından bu konunun ayrıntıları belirtilseydi. Sonuç olarak yanlış bir durumdu ama bir nebze olsun yanlış düzeltildi.

Kongre süreci çok önemliydi. Yönetimin kongre tarihini erken bir tarihe almasını eleştiren kesimler oldu. Aslında o kesimlerin eleştiri yapmaları için ortada bir durum olması gerekmediğini biliyoruz. Laf olsun torba dolsun yaklaşımıyla şahıslara yönelik sürdürdükleri saldırıların aslında Orduspor'a zarar verdiğinin farkında olamayacak kadar acizler. Gerçi Orduspor'un zarar görmesinin ne kadar umurlarında olduğunu da sorgulamak lazım öncelikle. Yönetimin kongre tarihini öne alması bence gayet akıllıca bir hamleydi. Sezon erken bitti. Takımdan ayrılacak olan futbolcular var. Aynı şekilde Hector Cuper'in de bir transfer listesi var. Bu çalışmaları yönetimin önünü görerek yapması, kafalarda soru işareti olacak olmaması adına kongrenin erken yapılması çok iyi oldu. Kongre sonrasında Nedim Türkmen'in daha güçlü bir listeyle yeniden seçilmesi zaten beklenen bir gelişmeydi ama kendisini basın ve yazar olarak nitelendiren paralı kalemlerin bir süredir yaptığı karalamalardan dolayı aklımızda bazı soru işaretleri vardı. Neyse ki bir sorun çıkmadan bu süreci atlattık.

Orduspor'un üç sene önce seçilen yönetimindeki isimlerin tamamının Orduspor'a katkı sağlamadıkları bildiğimiz bir gerçek. Zaten geçtiğimiz dönemlerde ayrılıklar olmuştu. Yük 3-4 kişinin omuzlarına binmişti ama buna rağmen çok fazla hissedilmedi o eksiklik. Genel anlamda Nedim Türkmen'in çok fazla ön planda olmasının asıl sebebi de bence geçmiş yönetimin içindeki aktif kişi sayısının çok az olmasıydı. Yeni yönetimin bu durum göz önüne alınarak oluşturulduğunu düşünüyorum. Yönetim oluşturulurken de yönetimdeki kişilerin görev alanlarının belirlenmesi çok güzel olmuş. En azından bundan sonraki süreçte herhangi bir konuda yapılan gelişmeden yada yanlıştan hangi yöneticinin sorumlu olduğunu biliyor olacağız.

Koyulan hedefler doğrultusunda daha güçlü bir Yönetim Kurulu ve daha profesyonel görev paylaşımı ile yolumuza mevcut Yönetim Kurulu ile 3 yıl boyunca devam edeceğiz. Hedefler büyük. O yüzden hepsine tekrar hayırlı olsun diyoruz. O listede etiket veya reklam olsun diye değil Orduspor' gerçekten katkı yapmak için bulunduklarına inanıyoruz. Umarız yeni dönemde de Orduspor'un yükselen grafiği yeni yöneticileriyle daim olur.

1 yorum:

  1. Mücahit DOĞAN20 Nisan 2012 18:18

    Yeni logoya bu kadar takılmak yanlış . Hatta takılmak tamamen yanlış . Sizde bu konuda bir yanlışın içerisinde yorumlamışsınız bence . Bunun yapılması bence gecikti ve oldukça iyi bir şey ortaya çıktı .

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...