16 Aralık 2010

Mehmet Akyüz

Ne yalan söyleyeyim Mehmet Akyüz'ü bu sezon tanıdım. Aslında onun hakkında çok daha önce yazıcaktım. Bu kadar ünlenmeden, transfer piyasasına düşmeden bu adama dikkat edin diyecektim ama iş işten geçti artık.

Bu sezon ilk Giresunspor maçında tanıştım Mehmet Akyüz'le. Zaten bu sezonki ilk golünü de Giresunspor ağlarına göndermişti. Attığı gol bir tarafa çok çok iyi bir maç çıkarmıştı. Sonraki hafta bir gol de Samsunspor'a atıp yine çok iyi oynamıştı.

Samsun maçından sonra daha bi dikkate aldım Mehmet Akyüz'ü. Tavşanlı'nın da lige yavaş yavaş ısınmasıyla Mehmet Akyüz rüzgarı başlayıverdi.



Mehmet Akyüz'ün Bank Asyadaki 2. sezonu bu sene. Geçen seneyi Hacettespor'da geçirmesine rağmen ben dahil pek fazla kişinin dikkatine çekmemişti. Bunda ligin 2. yarısı sakatlanıp uzun süre forma giymemeside büyük bir etken sanırım. Mehmet Akyüz'ün ilk sıçraması Bozöyükspor'da olmuş. Zaten ordaki performansı onu Gençlerbirliğine kadar götürmüş. Şanslıurfa, Sakarya ve Hacettepe'de kiralık olarak forma giydikkten sonra bu sezon başında Tavşanlı'ya imza atmış.

Gel gelelim Mehmet hakkındaki transfer haberlerine. İlk başlarda Konyaspor haberleri yansıdı medyaya. Son olarak da Galatasaray'ın talip olduğunu duyuyoruz. Valla benim izlediğim Mehmet Akyüz Süper Lig'de rahatlıkla forma giyer amaa gideceği yer neresi olur orası bilinmez.

Mehmet'in transferiyle ilgili son durumu Futbol Ekstra özetleyivermiş...

http://www.futbolekstra.net/mehmet-akyuz-super-lige-mi/

Kendisi hakkında hayırlısı olsun diyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...