8 Aralık 2010

Şükrü Bodur vs Nedim Türkmen

Haftasonu herkes keyifli, Diyarbakır'ı içerde 3 golle uğurlamış cebimize 3 puanı koymuşuz. Başkan Nedim Türkmen basın toplantısı yapıyor. Geçen sezondan başlayan bu eski başkan ve mevcut başkan arasındaki söz duellosu yada birbirinin açığını ortaya çıkarma hevesi tekrardan alevlenmiş durumda. Bizlerde taraftar olarak bir kaç kelime dilimiz döndüğünce yazmak istiyoruz hedefe kitlenen bir şehirde bu tur meselelerin neden halı altına süpürülüp daha sonraya bırakılmadığını sormak geliyor içimden.



Nedim başkan açıklamaları 4.6 milyon lira kayıp diyor sonra defterlerde tahribat var tutulmayan gelir gider var diyor sayfa sayfa denetim raporunu gosteriyor. Söylediği çoğu şey hesabı sorulması gereken şeyler ama zamanlama konusunda pek doğru bir zamanı seçmedi Nedim Başkan. İlk yarının bitmesine 2 hafta kalmışken yapılmış açıklamaların aslında böyle bir zamanda yapılmasının nedeni ap açık ortada. Diyarbakırspor maçından bir gece önce Store'ye, Adem Türkmen'in evine ve arabasına yapılan yumurtalı saldırı... Yapılan bu açıklamalarla bu yumurtalı saldırının pek bağlantısı yokmuş gibi görünse de patlama noktası o olay.



Nedim Türkmen'in açıklamalarından sonra Şükrü Bodur'dan da yanıt gecikmedi. Eski başkanın açıklamasıda şöyle ; şimdiki başkanın herseyi bilgisi dahilinde yaptığını onunda yönetimin içinde olması ile olaylara vakıf olduğunu kendisinin Orduspor'a üye alımını kendisinin gerçeklestirdiğini ve başkanlık seçimi döneminde desteklediğini söylemesi kimin haklı kimin suçlu olduğunu yada yumuşatarak kimin ihmalkar oldugunu görmemizi engelleyen açıklamalar var her iki taraftada ilerleyen günlerde ne olur bilemiyorum ama bence halı altina süpürmemiz gerek.

Son olarak içimizde birlik olmadan dışarı birlik mesajı nasıl vereceğiz dostlar? Hedefe yürüyelim diyoruz uğraştığımız meseleler moral bozucu ve hayli tadimizi kacran cinsten. Allah sonumuzu hayır etsin. Orduspor düşmanlarının belasını versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...