2 Aralık 2010

Orduspor İçin Bir Lira da Benden Kampayasinda Son Durum


Kampanya baslayali bir ay oldu ve toplanan para yaklasik 1.500 tl. Koskoca Ordu ili ve çevre illerde yasayan Ordululardan gelen yardim 1 ayda sadece bu kadar. 1 ayda verilen bu parasal destegi elestirmek icin bu yaziyi yaziyoruz fakat sanilmasin ki bizlerde hatamizin farkina vardik. Bu yaziyi hem kendimize hem siz Ordusporlu renkdaslarimiza ikaz niteliginde olsun diye satirlara dökmekteyiz. Bu verilemeyen verilmek istenmeyen paralar bir destek kampayasinin çok uzaginda bu cok acik. Peki bu yardim kampanyasina katkı sağlayabilecek bir püf noktayi biz taraftarlar olarak soyliyelim belkide yonetimin kulagina kar suyu kacirmis oluruz. Bu yardim kampanyasini herhangi bir gsm firmasi ile anlaşıp her gonderdiginiz msj 1 tl civarinda olacaktir diyerekten yardim etmek isteyenlerin kampayanyaya katılımını maksimum seviyeye getirmis oluruz ki yurtdisinda yasayan gurbetci hemserilerimiz de kampanyaya kayitsiz kalmayacaklardir. Bu yol benimsenerek çok daha fazla miktarlara ulaşılabilir. Peki bu tarz bir yardımı tum dunyaya nasil duyurucağız ? Öyle ya tek Turkiye!den degil dünyanın dört bir tarafindan yardimlarimizi gormek istiyor yönetim. Bu yardım kampanyasını duyurmak için, TV 52 genel müdürü Akın bey ve spor müdürü Ahmet abi bu is icin elini tasinin altina koyacaklardir. Yonetimimiz bu yolu deneyerek daha saglam ve kalici bir gelire çok daha rahat ulaşabilir. Madem süper lig dedik, biraz da cuvaldızı kendimize batiralim. Her gun 1 lirayi nerelere vermiyoruz... Haydi büyük Orduspor taraftarı bu önemli yolda bizde elimizi taşın altına sokalım ve gereken desteği verelim...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...