29 Mart 2011

Euro 2012 Elm. | Türkiye vs Avusturya



Maça ; Volkan, G.Gönül, Servet, Serdar, H.Balta, Hamit, M.Ekici, Selçuk, Nuri, Arda ve Burak 11 ile çıkacağız. Kadro konusunda bakınca göze ilk batan isim Hakan Balta ama o da mecburiyetten oynuyor. Orta saha gayet iyi olmuş. Bu orta saha ile iş yaparız. İleri uçta Burak yerine Cenk Tosun veya Semih tercih edilebilirdi ama Burak da iş görür.

Teknik, taktik konuşmayacağım. Kadroyu çok fazlada debertmeyeceğim. Kazanmamız gerek. Bir şampiyonayı daha Milli Takımsız izlemeyi bünyemiz kaldırmaz.

Alın çocuklar bu maçı!

2 yorum:

  1. kesinlik orta 3 lu ve kanatlar cok cok iyi oldu diyebilirim :) nuri ekinci ve selcuk kanatlarda arda ve hamit balta ve burak secimleri biraz tartisilabilir ama kesinlikle bu kadro is yapacaktir aksam galip gelecegiz inancim o yonde.

    YanıtlaSil
  2. Ve ne kadar da güzel bir sonuç ki galip geldik 2-0. İleri uçta Burak da hiç fena değildi ama ben nöbetçi golcü değişikliğini çok yerinde buldum kendi nacizane fikrimce, Semih işi gerçekten biliyor. Arda da avantajsız fiziğini zekası ile çok güzel örtmüş oldu. Hele Volkan'a yapabileceğim bir yorum olduğunu sanmıyorum. Benim için 3 büyütülmüşler yoktur ama onlardan bir tanesinin kalecisi de benim için tüm futbolculardan ayrıdır, bugünkü penaltı kurtarışı ve performansıyla da Volkan yine kalesinde güven verdi...
    Önümüzdeki maçları ve yazılarınızı heyecanla bekliyorum. Hedef Belçika! :) iyi geceler.

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...