8 Mart 2011

Muhammer - Adnan - Koskovski - Nurullah


Dün oynadığımız maçta hangimiz bu isimleri duyup kafayı yemedik? Maçı anlatan spiker Murat Ünlü'ye göre takımımızda bizim bilmediğimiz bu isimde oyuncular vardı...

Yılların deneyimidir Murat Ünlü. Öncelikle saygımız var. Çok emeği geçmiştir TRT'ye. Anlattığı maçlarla Türk futboluna da tabi... Ama artık bu işi gençlere bırakma zamanı gelmedi mi sayın Ünlü? Bu sene anlatığınız her maçta evet istisnasız her maçta televizyon başında maçını izleyen milyonlarca taraftarı çileden çıkartıyorsunuz artık. Hani sizin maç anlatmanızı bilmesek maçları sarhoş kafayla anlatıyor sanırız. Misal, Muarrem'e maç boyunca Muhammer demeniz... Deli oldum arkadaş. Bi ara formasının arkasını okuyup isminin Muarrem olduğunu gördünüz ve düzelttiniz ama 5 dakika sonra tekrar Muhammer'e döndünüz. İnanın ben bile Muarrem'in ismini Muhammer olarak benimsedim ve her Muharmmer demenizde hangisi doğruydu ki diye düşündüm maç heyecanıyla. (Evet şu an bu yazıyı yazarkende aynı hataya düştüm Muarrem'i Muhammer olarak yazdım, düzelttim baştan :) )
2. yarıda sizin deyiminizle Muhammer oyundan çıktı ama nasıl şartladıysa sayın Ünlü kendini, çıktıktan sonra da Muarrem'in adını kullandı bir pozisyonda. Emrullah'a Nurullah dediği bir an var ki onu doğal karşılarım anlık bir hatadır derim ama güldüm arkadaş ne yalan söyleyeyim. Peki ya Kostovski'nin oyuna gireceği an? "Evet sayın seyirciler Orduspor'da birazdan Adnan oyuna girecek." Evde babamla tuhaf bi bakış attık birbirimize sahi Adnan kim ola ki? Evet sayın Ünlü, Kostovski'nin Jovan kısmını Adnan olarak okumuştu. Bunu anlamak pek uzun sürmedi Kostovski'yi gösterince kameralar. Ve tabi Kostovski'nin oyunda olduğu dakikalar. Her top ayağına geldiğinde sayın Ünlü'nin Kostovski diyemeyişi daha doğrusu dilinin dönmemesi. Koskokosti yada Koskoski demesi, bizim için güzel biten bir maçı tam anlamıyla ızdıraba çevirmeye yetti...

Şunu demek istiyorum aslında. Bu kadar yazdık bunlar görünürdeki hatalardı. Tabi maç içinde birçok hatası oldu sayın Ünlü'nün... Futbol ciddi bir iştir. TRT ise bu işi benim gözümde gayet iyi götürüyor. (Birde şu Ordu'da oynanan maçlarda 4. dakikadan sonra belirgin bi şekilde tribünün sesini kısmaları olmasa) Ama Murat Ünlü'yle bu iş artık gitmiyor. Bu kadar basit olmamalı yani bu iş. Pek anlamam bu işlerden ama Murat Ünlü TRT'de artık daha değişik daha rahat mevkilerde çalışabilir ama spikerlik olarak değil, olmamalı. Kendimizce bi çağrı sesimiz buralardan duyulur yada duyulmaz ama TRT'den ricamız lütfen Murat Ünlü'ye maç vermeyin artık, lütfen !

4 yorum:

  1. yalniz icerdeki macta soyle bir durum var ki rejideki adama kerem oncel reklam var mi diye soruyor yani bunlar yayin esnasinda olabilir fakat hos olmuyor yillarin tecrubeli isimleri devlet kurumunda goze batiyor lutfen biraz daha dikkat.

    YanıtlaSil
  2. 1 olur 2 olur olabilir ama Fatih bu öyle değil bu başka bişeydi :)

    YanıtlaSil
  3. Bu amcamıymış ya. Sesi biraz daha genç geliyo sannki, yanlış yapmayalım :D

    YanıtlaSil
  4. karsiyaka macinda yine mukiye muammer demis bu ozetlere bakiyodum oyle yazayim dedim

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...