31 Mart 2011

Bruno'dan Haber Var

Bruno Ferreira Mombra Rosa! Hangimiz özlemiyoruz onu oyle degilmi? Brunoyu şu gunlerde aramiyor degiliz hani, ilk geldigi zamani hatirliyorum. Kizilcahamamda ki kampta ilk izledigimde cok silik bir oyun sergilemişdi ve donemin hocasi Ahmet Suphi Evke tarafindan beğenilmemişti. Bunlara rağmen yönetim insiyatif kullanılnış ve Bruno'yu kadroda tutarak o seneni müthiş futboluna olanak sağlamışlardı. Evet Bruno gitti ve o hala tek ve ligin ilk yabanci gol krali olma ozelligini tasiyor. Brunonun Ordu şehrine kendini sevdirmesi golden onceki dua ve sevincleri ile unutamadik onu.

Başlikta yazdigimiz gibi haber var Bruno'dan.

Ordu’nun Adriano’su dediğimiz golcü Flamengo’dan kiralık olarak Orduspor’a gelmişti. Turkiyede bizim ligi takip edenler ona hayran kalmişti. Kiralık gecirdigi donemden sonra bizler ve Ordu şehri onun kalmasini istiyordu. Donemin baskani Şükrü bodur onun icin "Brunoyu bulup getirenden Allah razi olsun demisti." Fakat Ordu’ya sezon sonunda veda etmek zorunda kalan 22 yaşındaki Brezilyalı, bizden ayrildikdan sonra Flamengo forması ile Vagner Love ve Adrianonun arkasinda beklemek zorunda kalmisti oysa ki zaman zaman sureler almiş goller de atmişti. Sonra Legia Varşova’ya kiralık olarak gönderilmişti. Cok uzattim ama bilmeyenler icin soyle bir hatirlatmis olalim tekrardan hafizalarda kalan Brunoyu ve sizleri maziye gotureyim istedim.

Aslında ben düne kadar kendisini hala Legia'da sanıyordum ama Emrah Hamurcu'nun maraton.com.tr'deki ''Bir zamanlar Kraldılar'' yazısı üzerine durumu kalema almaya karar verdim.

Gelelim verecegimiz habere Bruno şuanda ne ulkesinde top koşturmakta ne Legiada devam etmekte. Bruno Arbil SC’nin kadrosunda yer alıyor bu gunlerde. Arbil SC Irak birinci liginde bir takim ve bu takim gecen sezonu 4. sirada bitirmiş gorunuyor. Irakda ne yapiyor cok merak ediyorum sezon başında hiçbir kulübümüzün dikkatini çekmedigi gibi bu sezon oncesi bizim yoneticilerimiz tarafindan girişimde bulunululmasına rağmen kadroya kazandırılamamıştı. Bizim teklifimizi geri çevirdikten sonra Irak gibi karişik bir memlekette futbol oynamasina gercekten cok şaşırdım ve üzüldüm. En azından bildiğimiz Bruno'nun çok daha kaliteli bir ligi hak ettiğini düşünüyorum.

Diğer bir taraftan bakınca, maddi imkansızlıklar yüzünden biz kadromuza katamadık ama Süper Lig takımlarının saçma sapan yabancı transferlerini gördükççe neden Bruno hiç düşünülmedi diye düşünmeden edemiyorum. Türkiye'de oynayadığı futbolu izleyen herkes onun potansiyelinin, gol vuruşlarının farkında olmalı. Hatta Bruno'dan sonra Bank Asya'da gol vuruşu onun kadar iyi olan başka bir futbolcu görmedim desem yalan olmaz. 2 senedir forvet kıtlığı çektiğimizi düşününce onun ne kaddar değerli olduğunu şimdi çok daha iyi anlayabiliyorum.

Umarım bu sene Süper Lig'e çıkarız ve Bruno'yu da oralardan kurtarırız : )
Başkanın bize ilk hediyesi Bruno olsun, Mutu'yu falan gözümüz görmez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...