21 Mart 2011

Uğur Hoca Bıraktı, Metin Diyadin Yolda

Daha sabah Uğur Hocaya bir kamyon eleştiri yaptım ama haberi duyunca buruk bir sevinç yaşadım diyebilirim. Gitmesine üzüldüm mü sevindim mi tam olarak kestiremiyorum. Bu noktaya kadar getirdikten sonra keşke kendisine olan güveni sağlam olsaydı ve lig sonuna kadar bu takımı günahıyla sevabıyla götüreceğim diyebilseydi. Ama ne yazıkki artık o da birşeylerlerin düzgün gitmediğinin farkına vardı. Umarım hayırlısı olmuştur.

''Çok daha fazla şey yazabilirim ama sezon başında verdiği sözü unutmasın diyorum sadece. Bu haftalarda kendisi çok işallah maşalllahlı konuşmaya başladı. İşallah çıkacağız süper lige yerine sezon başındaki gibi ADAM GİBİ çıkacağız desin, kendine güvensin!''

Sabah yukardaki satırları yazmıştım. Uğur Hocadan bir nevi söz istemiştim ama maalesef sezon başındaki tavrının arkasında duramadı.

Metin Diyadin büyük ihtimal yarın açıklanacak ve hafta sonu takımın başında Boluspor'a karşı hocamız olarak görev alacak. Cumartesi akşamı Metin Diyadin ismini duydum ama Uğur Hoca'nın bırakma ihtimalini pek fazla düşünmedim. Metin Hoca sezon boyunca Orduspor'u yakından takip etmiş bir hoca. Ligide bilen bir hoca. Bu noktadan sonra kendisinden devrim yapmasını beklemiyoruz. Zaten iyi bir kadroya sahibiz. İyide oynuyoruz ama bazı püf noktalarda sorun var. Takımda büyük değişiklikler yapmak bu noktadan sonra intihar olur. O yüzden çok fazla mevcut düzen içinde değişiklik yapacağını sanmıyorum. Genel olan kanı umarım bizde de geçerli olur ve bu kan değişikliği ile tekrardan çıkışa geçeriz.

Zaman içinde konu hakkında daha çok yazar çizeriz.

Uğur Hocamıza Divane Aşık Gibi ekibi olarak teşekkür ediyoruz. Kendisini eleştirdiğimiz kadar övdüğümüz zamanlar da oldu. Kötü bir şekilde ayrılmasına rağmen Orduspor taraftarı kendisini kötü bir şekilde hatırlamayacak. Yolu açık olsun.

1 yorum:

  1. cumlenin sonunda iyi hatirlayacak kelimesi benim icin gecerli degildir evet iyi hatirlamayacagim seni ugur hoca...

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...