6 Mayıs 2011

Bir Acayip Kabus



Dün gece bi kabus gördüm.. Karşıyaka maçı.. Maç 0-0, dk 90.. Ama neler kaçırmışız.. Karşıyaka'nın atağı yok..90+4.. Ali Çamdalı kalecinin çizgiden çıkardığı topa ceza yayının oradan bir zımbalıyor....Ve gooll.. Ancak ofsayt bayrağı havada,,ortalık karışıyor,,kendimi yan hakemi tekmelerken buluyorum,,çevik kuvvet girişti bana,,yere yatırdılar yüz üstü,,, kan ter içinde uyandım sonra.. Gol, "boru gibi gol" tabiri caizse.. Hala düşünüyorum.. Neden kalktı o bayrak diye.. Kabus yüreğimize bir ateş düşürdü.. Takımın yanında olmalıyız dedik ve yarın, "İNANIN!" pankartımızla düşüyoruz yollara.. Divane aşık gibi.. 3 puanla dönüp, D.A.G 'nin inanç meşalesi olan pankartı Denizli'ye taşıyacağz.. Ordan playofflara ve ordan o büyük güne.. Sonra yeni pankartımız olur belki.. "Ruhumuzu Huzura Erdirdiniz.." yazarız.. 5 maç çocuklar 5 maç.. Huzura 5 maç.. Yolunuz açık olsun..

4 yorum:

  1. kardeşim benim : )
    Yolun açık olsun. Bu sefer hem senin hem bizim yüzümüz güler işallah.

    YanıtlaSil
  2. eyvallah ibo.. yoğun baskılara rağmen gidiyorum,, saçmalama bu maç çok önemli,bok etme,sürme şu ayağını dediler, ama vazgeçiremediler.. :) en son galibiyetim 23 ocak,erciyes maçı.. sorun bende değil dimi ibo, istatistik her zaman doğru sonuç vermez dimi :)

    YanıtlaSil
  3. ikimiz yan yana geldiğimizde voltranı oluşturduğumuzdan dolayı bir talihlizlik aldı başını gidiyordu.

    Bende gitmemen taraftarıyım ama yine de yolun açık olsun : )

    YanıtlaSil
  4. bende izlemiyorum ya maclari :) ama senin ruyada neyin nesidir bilsay neyse yuzumuz gulsunde bu ruyana 2 hafta sonra katila katila guleriz.

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...