15 Mayıs 2011

Sırılsıklam Aşığız! Denizlispor 0 - 1 Orduspor



Dun yorucu bir gun olmustu benim icin. Ama gece isten ciktiktan sonra maci dusunmeye basladim. Hafiften korku saliyordum icime ters bisi olup maglup olursak bu tarz maclarda kendimi alamadigim cok oluyor. Denizli gecen hafta Erciyesi playofftan ettigi gibi bir kaza kursunu dusuncesi hasil olmustu gece neyse ki olmadi. Maci 0-0 kitleyip gidecek derken Mehmet Ayaz yine firsatciligini konusturup golunu atti. Ordudan ve Istanbuldan gidenler harikaydilar mac sonunda blog yazarlarindan Bilsay ve multimedyada destekcimiz Bilal kardesimizide tv den gorduk. :)

Mactan bahsetmek gerekirse Ibrahim sahin tercihi yanlis sadece bu kadar kelam Ibrahim icin bile cok fazla. Olumlu tek bir hareket yok. Emrullah Irfan ikilisinin nasil birlikte oyniyacaklarini dusunmekte idim mac baslarken Emrullah yine iyi calisti Irfanda iyiydi diyebilirim. Muslum ilk 20-25 dakika sag kanatta cok gorunmesede Muarremin sakatligi sebebi ile sola gecmesi ile daha aktif hale geldi oyun icinde ama artik Muslumun ne yapabilecegini nereye topu surebilecegini ezberledim desem yeridir. Muslumunde macin konumu ve psikolojisine vererek kotu yorumlardan kaciniyorum. Fakat macin geneline bakinca 0-0 kitleme arzusu var iken takimimizda golun gelmesi ile rahatliyoruz rakibe kapanan topun bizde oldugu ve zamani doldurmaya yonelik oynayarak arti ayaga oynayarak istedigimizi almis bulunduk Denizli deplasmaninda. Yalniz gol gelene kadar Metin hoca ile beraber sinirlenmedim de degil hani. 1-0 ustune koyacagimiz bir macda olabilirdi. 1-0 olsun bizim olsunu unutmuyoruz ama kacanlarada uzulmedim degil.

Geri dortlumuz 3 mactir harikalar onlar hep boyle oynasinlar zinde ve formda kalsinlar.Bir eksi sadece Numan icin olabilir mac icinde alakasiz yerlerde gorundu bir kac kez.Selcuk ve kaptan icin soylencek tek kelime iyiki varsiniz.Jerry icin sag bekte iyice kendini buldugunu bugun oynadigi oyun ile hocaya mesajini verdi diye dusunuyorum.Ister stoper ister sag bek oynarim fark etmez mesajini Metin hocanin aldigini saniyorum. :)

Rakipten bahsedersek Serdar Eylik bireysel cabasi ve bunun yaninda Emin Aladag,Can Erdemin cabalarida yeterli olmadi. Rakip coktan gelecek senenin planlarini yapmaya baslamis ve mac bitiminde 3 genc takima kazandirilmis durumda. Denizli icin korkunc bir tablo ilk yari lidersin ve sezonun bittigi yer ise cok aci o kesin.

Play off icin bir kac sey karalayip yazimizi sonlandiralim. Rakip Rizespor ilk mac evimizde 19 eylulde olacak. Allah utandirmasin finale son 2 mac ve butun ozlemimiz super lig bugun ki mac sonunda itfaye aracinin taraftarimizi isladigi gibi.. "Sırılsıklam Aşığız"finale cikip ozleme son. Ruhumuzu huzura erdirmenizi istiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...