24 Mayıs 2011

Teşekkürler Çocuklar !



Büyük Orduspor Taraftarı,

Maçın kritiğini yapmaya kalktığımda hüngür hüngür ağlıyorum. Sevinç gözyaşlarıma hakim olamıyorum bir türlü.

Maçın başlamasına iki saat kala stad dolmuş, herkes o büyülü anı bekliyordu. Bir koltukta üç kişi sıkışarak ayakta zar zor durabiliyorduk.

Rizesporlu futbolcular zemini gezmek için sahaya çıktıklarında şaşkınlıkları tavan yapmıştı diyebilirim. Hepsi tribünleri izliyorlardı. Çocukluk arkadaşım Ç.Rizesporlu Evren'i çağırdım yanıma sağolsun kırmadı geldi. Biraz muhabbetten sonra sordum; Evren nolur maç dedim. Onu o kadar iyi tanıyorum ki. Atmosferden etkilenmişti. Hayırlısı Güçlü... dedi.

Daha maç başlamadan insanlar birbirlerine bakıyor,gözlerine inanamıyorlardı. Ben, böyle güzel bir atmosfer görmedim. Kelimelerle anlatılacak bir şey değil kesinlikle. Maç başladı, biz coştuk, takım coştu... Goller birbiri ardına gelirken hüngür hüngür ağlayan mı ararsın, şevinçten ne yapacağına şaşıran mı ararsın, herkes olağanüstü gayretliydi,mutluydu, sevinçliydi...

Bütün futbolcu kardeşlerimi tek tek alınlarından öpüyorum bize bu sevinci yaşattıkları için ama ayrı bir not düşeceğim.

Bugün Fidangör'de gezerken bi kardeşimizi gördüm. Hemen hemen herkes tanır kendisini Ordu'da. Tekerlekli sandalyesi ile ıslak mendil satan bir Ordusporlu kardeşimiz var. Her maçımıza da gelir. Onun mutluluğunu anlatamam. Adam ağladı sevinçten. Onu mutlu ettiniz ya çocuklar, size ne kadar teşekkür etsem azdır.


Bana, ben daha ölsem de gam yemem, bu geceyi gördüm ya daha bişey istemiyorum. Böyle mutlu olmadım hiç dedi o güzel kardeşimiz. Futbolcu kardeşlerimiz de maç öncesi kendisine söz vermişler. O kadar ümitli ve gözleri gülüyordu ki, ''Bu takım bu sene süper lige çıkacak'' cümlesini hiç kimse onun kadar anlamlı söylemedi benim için.


Henüz herşeyin bitmediğinin de farkındayız. Evet, ayaklarımız yere sağlam basmalı, bunun da bilincindeyiz. Yalnız biz takımımıza, sonuna kadar güveniyoruz ve en önemlisi onlara inanıyoruz. Perşembe gecesi tur atlamış bi şekilde Play Off finalinin oynanacağı kente, Ankara'ya gideceğiz tek yürek.


Şimdiden şehir süper lige çıktı diyebilirim taraftarıyla. Taraflı tarafsız herkes bunu dün gece gördü.

Biz artık takımı bekliyoruz.

Geri sayım başladı...


Süper Lig'in ORDU'su geliyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...