18 Mayıs 2011

Yuvarlak Cümleler ve Uğur Tütüneker

Pazartesi veya Salı akşamıydı sanırım. Hedef Süper Lig programının yorumcu konuğu eski hocamız Uğur Tütüneker idi. Şans eseri tam Orduspor - Rizespor Play Off eşleşmesi konuşurken denk geldim programa. Spiker sorunca bu maçtan bu seriden beklentiniz nedir kim çıkar diye haliyle kulak kesildim. Uğur hoca maçları değerlendirdi, konuştu, konuştu... Sonra kendi kendime dedim ben neyi duymak istiyordum neyi duydum ? Bir insan kendi kurduğu takım hakkında bu kadar yuvarlak konuşabilir ancak. Yok efendim iki rakipte eşit şartlardaymış, iki ekipte maç anına hazırlanıyormuş, o gün kim daha çok isteyecekmiş, iki şehir de hak edermiş Süper Ligi falan filan zırvalıklar. Allahını seversen Uğur Hoca o mübarek ağzını açıpta kendi kurduğun takım hakkında 2 kelime güzel birşeyler yada kötü birşeyler söyleyemezmiydin ?

Senden çıkıp adam gibi ; ''gönlümden ve mantığımdan Orduspor'un çıkmasını istiyorum. O takımı ben kurdum. Transferleri ben yaptım. Herşeyinde emeğim var. Kötü zamanlar geçirdim ve ayrıldım ama o takımdaki futbolcuların hepsi çok iyi adamlardır ve o takımda Play Off engelini aşıp Süper Lige çıkacak potansiyel var...'' demeni beklerdik. Aslında demen ve söylemen gereken de buydu Uğur Hoca!!! Senin kurduğun, ağzından şampiyon olacağız, bu takım özlemi sona erdirecek cümleleri kurduğu takım sadece 3 maç daha kazandığı takdirde Süper Lige çıkacak ama sen maalesef yuvarlak cümleler ile saçmalayı seçtin. Gerçi aynı takımı olmayacağını anlayınca arkana bakmadan bırakıp kaçan da sendin ya neyse... Sen kaçtın ama senin harabeye çevirdiğin bu takımı hep beraber el ele çıkaracağız senin inanmadığın yere. Hala inanmıyosun yuvarlak yuvarlak cümleler kuruyosun ya, sen bile şaşıracaksın buna emin ol.

Sen söyleyemedin ama ben söylüyorum. Az önce senin ağzından çıkmasını istediğim cümleyi yazdım ya, aynen öyle konuştun farz ediyorum. Her ne kadar bu takım ilk 2 potasına senin yüzünden girememiş olsa da şuan bulunduğumuz yerde önemli pay sahibisin. Ama ayıp ettin Uğur Hoca..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...