7 Eylül 2011

Gün Birlik Olma Vakti


29 Mayıs'tan sonra bir sürü şey yazdık çizdik.
Şu oyuncu gelecek, bu oyuncu gidecek. Şike mevzuları zaten yaz ayının tamamını meşgul etti.
Liglerin geç başlamasına kızdık önce, sonra iyi oldu dedik bizim için. Tadını çıkaramadık şampiyonluğun dedik ama onu bile söylerken keyifle söyledik.

Bazı şeyleri millet olarak çok çabuk unutuyoruz aslında. Ben yazıma başlarken bi kaç kişiye teşekkür etmek istiyorum. Haklarını vermek lazım.

Geldiğinden beri bu takımı süper lige çıkaracağım emin olun diyen başkanıma ve yönetim kuruluna,

Tüm riskleri göz ardı ederek (bence) bir enkaz devralan ve dim dik duruşunu her daim sergileyen, bunu takıma maksimum düzeyde yansıtan, Karadeniz takımı burası sizde Karadeniz gibi hırçın olun diyen hocam Metin Diyadin'e,

Yağmurda çamurda deplasmanda 19 Eylül'de Orduspor'umuzu yalnız bırakmayan cefakar ve vefalı taraftarlarımıza

Ve geçen sezon alın terlerini sonuna kadar döken tüm futbolcu kardeşlerime teşekkür ediyorum.

Geç kaldım belki biraz bu teşekkürlerde ama olsun. Unutmayalım istedim ne zorluklarla buralara geldiğimizi.

Şahsım adına bir parantez açmak istiyorum,

Ben 2-2,5 sene babamın hastalığıyla uğraştım. Tahmin edersiniz, o lanet hastalık. Karadeniz düşmanı!

Bu zaman zarfında beni tanıyanlar bilir yüzümün güldüğü olmamıştır. Ruh gibi dolaşırdım ortalıkta. Nitekim kaybettim babamı da. Ben o gün bugündür sadece bir kez güldüm ve sadece bir kez sevinçten ağladım!

O da 29 Mayıs akşamıdır. Biliyorum hepiniz sevinçten gözyaşı dökmüşsünüzdür. Ne kadar kıymetli değil mi o gözyaşları?

İşte bana bu mutluluğu yaşatan herkesten Allah razı olsun. Yüzümüzü güldürdüler. Bundan sonra da inşallah hep güleceğiz Allah'ın izniyle.

Demem o ki, çok güzel bir yerdeyiz artık. Bunun farkına varalım camia olarak. Taraftarı, yönetimi ve futbocusu birlik olalım. Sahip çıkalım takımımıza. Hala Süper Lig'de olduğumuzun farkında olmayanlar var maalesef.

Lig başlayınca göreceksiniz sadece Orduspor değil Ordu'da şehir olarak bir üst lige çıkmış olacak.

Elimizden ne geliyorsa imkanlarımız ölçüsünde yapmaya çalışalım ki hep beraber daha mutlu olalım. Bu çok zor bişey değil.

Ben bugün kombine biletimi aldım. Biraz ağır davrandım aslında ama yanlış yapmışım. İstediğim yerdeki tüm koltuklar bitmişti maraton tribünde. Farklı bir sıradan bulabildim. Taraftarlarımızın ilgisi artmış kombinelere, geç kalmadan siz de alın ve omuz omuza takımımızı destekleyelim.

Bu sezon tüm Türkiye'ye Ordu'nun ve Orduspor'un ne kadar güçlü olduğunu gösterelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...