7 Eylül 2011

Heryerdeyiz : )

Bundan bir ay once blogun sag alt kosesine ekleyiverdigimiz whos.amoung.us`dan bu goruntu. Divane Asik Gibi blogumuza dunyanin nerelerinden girildigini gosteren guzel bir harita.


Internet dunyasinin sporu ne kadar globallestirdiginin bir kaniti olsa gerek bu harita. Blog olarak gelisim gosterdigimizi biliyordum da 6 kitaya yayildigimizi daha bilmiyordum Bende bu yildizlardan birisi olarak Amerika sahillerinden, San Diego`dan yaziyorum bu yaziyi. Amerika`da yalniz olmadigimi bilmek bile beni sevindirdi. Her ne kadar Fatih`in bolgesi Londra ve Avrupa`yla boy olcusemesekte, ileriye yonelik isik verdigimiz cok acik.

Haritada ozellikle dikkatimizi ceken Porto Allegra - Brezilya, Guney Afrika, Norvec, Portekiz ve Kuzey Kore`ye buyuk selamlar ve tesekkurler. Fakat haritada daha cok ilgiyi hak eden iki bolge var ki paylasmadan duramayacagim. Bizi Izlanda`dan takip eden 7 ayri arkadasi teker teker tebrik ediyorum. Kendilerine Norvec`te Orduspor adi altinda bir hali saha takimi kurmalarina davet ediyorum, formalar soz Divane Asik Gibi ekibinden. Yine Afrika kiyilarinda denizin tam ortasinda telefonunu, bilgisayarini acabilmis misafirimizi (Bolge Bilinmeyen olarak gozukuyor) ayrica tebrik ediyorum ve kendisine Yilin Takipcisi odulunu vermek istiyorum.

Saka bir yana dunyanin dort bir yanindan Orduspor`a, dolayli yonden Divane Asik Gibi blogumuza destek ve bilgi sahip olmak icin misafir olan butun arkadaslarimiza tesekkur ediyoruz. Bu yaziyi okuyan ve yurt disinda olan arkadaslarimizdan isim olarak da yorum alirsak cok mutlu oluruz.

Umarim seneye haritadaki yildizlari arttirabilir ve Orduspor olarak bu bolgere sampiyonalara katilma sansini elde edebiliriz.

4 yorum:

  1. Batı afrikadaki atlas okyanusundaki adalar São Tomé ve Príncipe demokratik cumhuriyeti :) orduspor heryerde!!

    YanıtlaSil
  2. ingiltereden 4 kisiyiz yasli kadinin ulkesinde benden baska 3 ordulu hemserim var ise lutfen bana ulassin.

    YanıtlaSil
  3. Ben is icabi surekli dolasirim.ay sonunda o haritaya kenyadan bir yildiz takacagim:-)Ben is icabi surekli dolasirim.ay sonunda o haritaya kenyadan bir yildiz takacagim:-)

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...