30 Ocak 2011

19. Hafta | Giresunspor 0 Orduspor 2


Bugün itibariyle Giresun'a karşı toplam galibiyetlerimize 1 tane daha ekleyerek bu sayıyı 23 yaptık.. Gelenek bozulmadı. Yine kazandık...

Önümüzdeki final halkalarından birini daha geçtik bugün. Geriye kaldı 14. Çok zor değil be. Buraya kadar getirdik. Diyordum ki bu maçı alırsak 4'de 4 yaparız biz. İnanıyorum bu takım Güngören'i de yenecek Gaziantep'i de.

Özetini bile izlemedim daha maçın. Maçada gidemedim isterdim orda olmayı, şartlar elvermiyor. Bi sürede böyle gider. E böyle güzel bi galibiyet ardından ne yazılabilir ki? Herşey olması gibiydi ve biz kazandık. Diyecek başka birşey yok.

SÜPER LİG'İN ORDU'SU GELİYOR...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...