8 Ocak 2011

Yıldıray Baştürk vs Ertuğrul Arslan

Emre Aygün, Bülent Kocabey derken başka başka isimlerle ilgilenmeye başladık. Ben henüz doğrulayamadım ama bugün ulusal basının çoğunda çıktığına göre bir iki kelam etmek lazım diye düşündüm. Yıldıray Baştürk ile görüştüğümüzü açıklayıvermiş Nedim Başkan. Kendisine teklifimizi yaptık, Orduspor'da oynamasından mutlu mesut oluruz demiş.

Kendi adıma eğer herhangi bir sakatlığı bulunmuyorsa gelmesini isterim. Yıllarca Bundesliga'da oynamış , Türk Milli Takımında sayısız başarının içinde yer almış bir futbolcunun Bank Asya'da bize yapacağını katkıdan şüphem yok. Bize 5 maç aldırsa yine yeter diye düşünüyorum ama Yıldıray'ın son 2 sezondur sakatlıklar yüzünden doğru düzgün futbol oynamadığı aklıma gelince acaba çok fazla beklenti içine girmesek mi demekten kendimi alamıyorum. Gelirse güzel olur. Ayrı bir havamız olur. Boru değil Yıldıray Baştürk sonucunda. Geçen seneye kadar her transfer döneminde İstanbul takımlarının yapamadığını yaptık diye gaza geliriz. : ) Birde başka bir durum var. O durumda Nedim Başkan'ın bu transferi basına açıklaması. Amaç ne olabilir ? İbrahim Şahin'i bile alırken o kadar gizlilik oyunu aynadıkta Yıldıray'ın ne suçu var Başkanım ? Hemen aklıma sene başındaki Ayhan Akman olayı geliyor bu düşünceler çerçevesinde. Yine Nedim Başkan ilgileniyoruz, Ayhan'a forma giydirmek istiyoruz diye açıklamalar yapmıştı... Yıldıray ismi yapılacak diğer transferlerin önünü açmak için ortaya atılmış da olabilir, gerçekten görüşülüyor da olabilir. Bana 1. ihtimal daha yakınmış gibi geliyor. Bekleyelim görelim.


Transferi söz konusu olan 2. isim Antalyaspor'dan Ertuğrul Arslan. Yıldızı Sivasspor'da parlayıp daha sonra Antalyaspor'da da kendini kanıtlayan bir futbolcu. Bildiğimiz tipik savaşan önlibero tiplerinden. Boyu, hırsı, mücadelesi bakımından Alaattin Tosun'a benzetebiliriz kendisini. Ciğer bakımından falan Alaattin'den daha iyidir ama teknik bakımından çokda üst düzeyde bir futbolcu değil. Şimdiye kadar oynadığı bütün takımların taraftarları tarafından sevilen bir isim. Sebebi ise bahsettiğimiz mücadeleci kimliği, sahaya herşeyini vermesi, savaşması vs vs. Her taraftarın hoşuna giden kavramlardır bunlar. Antalyaspor taraftarları da transfer gerçekleşirse çok baaşarılı olacağını söylüyorlar. Yalnız Ertuğrul konusunda kafama takılan bir soru işareti var. Ertuğrul çok iyi, has ama bizim ona ne kadar ihtiyacımız var ? Ertuğrul'un forma giydiği mevki bizim takımın zaten en iyi işleyen mevkisi. Ali Çamdalı ve Murat Akın'ı kesecek bir oyuncu almak yerine eksik olan bölgelere yönelsek diyorum. Ha Ertuğrul'u kadro derinliği açısından düşünüyoruz, sol tarafa transfer yapacağız diye düşünülüyorsa başım gözüm üstüne. Diyecek lafım yok. Lig uzun maraton çok da iyi olur. Ertuğrul konusunda da bekleyelim görelim durumu söz konusu şuan için.

Sonuç olarak Bülent Kocabey transferi olmadı haberinin üstünden geçen sessizlik dönemi Yıldıray Baştürk ile bozuldu. Bu haber heyecanlandırmadı değil. Bakalım ilerleyen günlerde ne gibi gelişmeler olacak...

2 yorum:

  1. yildiray transferinden vazgecildigi kendisinin sakat oldugu ve teklife tesekkur ettigi son gelen haber.

    YanıtlaSil
  2. ordusporu seven gelsin sevmeyenleri bende sevmiyorum zaten basarili olmaz

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...