5 Ağustos 2011

Orduspor 2011-2012 Sezonu Formaları

Orduspor'umuzun 2011-2012 sezonu formaları tanıtıldı. Beğenenler de var beğenmeyenlerde. Çok fazla fikirleri kurcalamayacağım ama sonuç olarak 4 farklı forma var ve mutlaka bir tanesi kişisel zevkinize uyacaktır.

Çok değil, bundan 3 sene öncesi aklıma geldi. Kapalı çarşılarda yana döne forma arayıp bulamadığımı hatırlarım. Orjinal forma falan yoktu o zamanlar. O zamanlar dediğim 3-4 sene öncesi işte. Kapalı çarşıdaki bazı mazalarda falan olurdu forma. Oda olursa. Çakma falan ona bile razıydım ama Üniversiteden 1 haftalığına geldiğim o sırada forma bulamamıştım.

Şuan forma beğenmeyen, burun kıvıranları görünce o günler geldi aklıma.

Tasarımlar hakkında kimsenin kişisel zevklerine karışacak değilim ama mor ağırlıklı olan Nostalji formasına bayıldım. Sarı forma konusunda çekimserim ama üstündeki fındık desenlerinden dolayı bile alıp dolabıma koyarım. Geçen seneki formaların çoğunu almıştım. Bu senede ilk fırsatta formaları temin edip 3-4 yıl öncesine nazire yaparcasına her hafta farklı farklı giyeceğim.

Bu güzel günlerin değerini bilmek gerek.



1 yorum:

  1. Bir Galatasaraylı ve Çanakkalesporlu olarak Orduspor'un yeni sezon formalarına bayıldım gerçekten, imkanım olsa da satın alabilsem, ama Çanakkalede satılacağını sanmıyorum :/ Orduspor'a STSL'de başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...