16 Ağustos 2011

Rocha Ribeiro Röportajı

Yabancı futbolcularımız transfer olduktan sonra direk kampa katıldıkları için çoğu Ordu'yu henüz görmedi. Bundan önce birçok röportaj yapmıştık ve yabancı futbolcularımız ile de röportaj yapmayı planlıyoruz. Takım Ordu'ya geldikten sonra zaman içerisinde bu röportajları gerçekleştirmeye çalışacağız.

Rocha Riberio röportajını biz yapmadık. Ribeiro ile Portekiz basını bir röportaj gerçekleştirmiş ve Ordu, Orduspor hakkında ilk izlenimlerini sormuş. Röportaj Portekizce ve Fransızca olarak yayınlanmış ama sizler için Türkçe'ye çevirdik : )

Röportaj http://www.machainesport.fr'ye ait.
ORJİNAL RÖPORTAJ İÇİN BURAYI *** TIKLAYINIZ...


****

24 yaşındaki kanat oyuncusu Ribeiro, Türkiye'den Orduspor'a kiralık olarak gitti ve çok mutlu. Hatta Edgar Da Silva'yı da Türkiye'ye çağırıyor.

www.machainesport.fr : Yeni kulübünüz Orduspor hakkındaki ilk izlenimleriniz nelerdir ?
Ribeiro : Şimdilik herşey çok iyi. Sezon öncesi yoğun bir kamp programı içinde olduğumuzdan dolayı henüz Ordu'yu ziyaret etme fırsatım olmadı. Şuan Türkiye'nin başkenti Ankara'da hazırlıklarımıza devam ediyoruz. Seçimimden dolayı çok mutluyum. Çok güzel bir ortam var.

www.machainesport.fr: Orduspor'a ve Türkiye'ye evet demeden önce tereddüt ettin mi ?
Ribeiro : Hayır hiç tereddüt etmedim. Normalde bu konularda belli bir düşünme süresi vardır ama Orduspor reddemeyeceğim bir teklifle geldi ve ben de düşünmeden evet dedim. Yaptığım seçimden dolayı da çok mutluyum.

www.machainesport.fr : Orduspor Süper Lige bu sezon çıktı. Kulübün amaçları nedir ?
Ribeiro : İlk olarak bu sezon hedefimiz ligde kalmak. Çok uzun bir süreden sonra Süper lige çıkıldığı için öncelikli hedef bu. Fakat Orduspor çok köklü ve iddialı bir kulüp ve önümüzdeki yıllardaki hedefler çok daha büyük.

www.machainesport.fr : Guimares bu sene Avrupa Liginde mücadele edecek ( Bu hafta Atletico Madrid ile ön eleme oynayacak ) Orduspor'a ve Türkiye'ye gitmen senin için iyi bir seçimmiydi ?
Ribeiro : Evet, benim adıma bence iyi bir seçim. Yeni bir ülke keşfedeceğim ve farklı bir ligde oynayacağım. Ayrıca Portekizdekinden çok daha farklı bir mentalite olacak. Bu benim ilk yurt dışı deneyimim ve bu benim için önemli bir adım. Yeni deneyimler her zaman iyidir.

www.machainesport.fr : Fransa da dahil birçok kulübün senin ile ilgilendiklerine dair dedikodu ve söylentiler vardı.
Ribeiro : Evet, birçok söylenti vardı ama en ciddi teklif Orduspor'dan geldi.

www.machainesport.fr : Guimares'den Orduspor'a kiralık olarak geldin ama Orduspor'un seni satın alma opsiyonu var. Geri dönme gibi bir düşüncen var mı ?
Ribeiro : Şuan için bu konu hakkında bişey bilmiyorum. Burda yeniyim ve başarılı olmak istiyorum. Herşey ihtimal dahilinde.

www.machainesport.fr : Portekiz basınında sık sık hocan Manuel Machado ile sorunların olduğundan bahsedildi. Gidişinin nedenlerinden biri mi bu ?
Ribeiro : Machedo ile aramda bir problem yok ve gidişimin onunla alakası yok.

www.machainesport.fr : Takımdaki tek Portekizli futbolcu sen değilsin. Miguel Garcia da var. Onun sana yardımı oldu mu ?
Ribeiro : Ben gelmeden önce Garcia zaten burdaydı. Geldikten sonra bana çok yardımcı oldu ve buraya alışmam için elinden geleni yaptı.

www.machainesport.fr : Guimares'den takım arkadaşın Edgar Da Silva'nın da Orduspor ile ismi geçiyor. Ona Orduspor'a gelmesini tavsiye eder misin ?
Ribeiro : Ben gelmesini tavsiye ederim. Çünkü burda çok güzel bir ortam ve mükemmel çalışma koşulları var. Orduspor çok iyi bir kulüp ve yetenekli futbolculara sahip.

www.machainesport.fr : Guimares'den ayrıldığın için üzgün müsün, mutlu musun ?
Ribeiro : Ne mutluyum ne üzgün. Şuanda Orduspor'dayım ve tek düşüncem Orduspor'un başarısı.

***

Güzel bir röportaj olmuş. Ribeiro Orduspor'dan olmaktan dolayı mutlu ve başarılı olmak istiyor. Genç bir futbolcu olmasına rağmen son 2-3 sezondur Portekiz 1. Liginde 25-30 maç ortalamasıyla oynayan istikrarlı bir furbolcu.

Hazırlık maçlarında sergilemiş olduğu performans bizleri mutlu etti. Kiralık olarak katmış olmamıza rağmen satın alma opsiyonuna sahibiz. Umarız çok iyi bir performans sergiler ve gelecek sezon da sol kanatı ona emanet ederiz.


2 yorum:

  1. Ribeiro hazırlık maçlarında göz doldurdu.Eğer sannrafor mevkine de edgar bruno da silva alınırsa takımda 3-4 portekizce bilen kişi olacağından uyum sorunuda pek olmaz diye düşünüyorum. hatta vivaorduspor.blogspot.com da da yazdım..

    YanıtlaSil
  2. Riberio zamanla daha iyi olacaktır. Edgar Da Silva konusunda herhangi bir problem yok aslında ama Metin Hoca edgar konusunda kararsız. Öncelikli olarak Akpala'yı istiyor. Akpala olmaz ise de farklı isimler var. Edgar biraz geri planda kaldı gibi.

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...