28 Haziran 2011

Her Şey Senin Uğruna




Hummalı bir çalışma aldı başını gidiyor hem yönetim tarafından hem de futbol takımımız tarafından.

Bizde çalışmalarımıza başlayalım istedim taraftar olarak. Bu sene farklı bir kulvarda herkesin gözü önünde olacağız. Pankartlarımız olsun, kareografilerimiz ve tezahüratlarımız olsun bu lige yakışır ve güzel olmalı.

Blog ekibi olarak farklı güzel şeyler yapmayı da planlıyoruz.

Ben bi fikir atayım istedim ortaya, gerisini siz getirin.

Edip Akbayram'ın ''Her şey senin uğruna'' şarkısını bilenler vardır. Nakarat kısmını Orduspor'a uygun bi şekilde uyarlayabiliriz mesela. Evet, biliyorum bunu söyleyen takımlar var ama biz daha güzelini yapabiliriz. Yaptık da.

Divane aşık gibi bestemiz buna bir örnek.

Her şey Ordu uğruna,
Katlanmak boyun borcum
X2

Şampiyon olacaksın,
Başka yolu yok bunun.
X2

Buna benzer birşeyler yapabiliriz. Eminim aramızda çok yetenekli kardeşlerimiz vardır. Ben sadece fikrimi söyledim, hadi sıra sizde.

Her Şey Ordu Uğruna





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...