8 Haziran 2011

''Yeni Formalar Form Tutmaya Başladı.'' | Fatih Tekke



Yeni Formalar Form Tutmaya Başladı.

Bu başlık bana ait değil aslında. Bu sözleri söyleyen, yönetim kurulu üyelerimizden Sayın Uğurcan Ataoğlu'nun.

Dün akşam twitter'da yazdı bu yazıyı kendisi. Ben de kendisine yeni tasarımları sabırsızlıkla beklediğimizi yalnız sarı renk olmamasını dilediğimi belirttim :) Bu benim fikrim, seven var sevmeyen var.

Sayın Ataoğlu'nun cevabı ise manidardı;

''Bu sene sarı kullanmıyoruz ama hakkını teslim edelim sarı renk bu yönetimin farkının ve başarısının sembolü oldu...''

Çok doğru. Bu yönetim bu sene gerçekten de çok farklı ve başarılı bir grafik sergiledi. Başta Başkanımız olmak üzere Sayın Uğurcan Ataoğlu'na çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum.

İnşallah bu sene çok farklı ve güzel yönetimi bir basamak yukarı taşırız. Yeni formalarımız ve takımımızla Süper Lİge renk katarız.

Not: Twitter demişken, yine Twitter'dan DHA Muhabiri Trabzonlu Yunus Emre Sel'e göre ''Orduspor Fatih Tekke transferi için görüşmelere başlamış.'' Haydi hayırlısı.

1 yorum:

  1. sarı formaları ben çok beğenmiştim,orduspor'un her zaman koleksiyonunda bulunmalı diye düşünüyorum. hele hele mor beyaz çubuklunun yaka ve kol kenarındaki sarı renkler mor beyaza ayrı bir güzellik katıyor.

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Yorumlarınız bizim için önemli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...